31 Mayıs 2013 Cuma

Simitçi Tepsisi


Kolay Transfer Tekniği, yüz kat vernik le tamamlanmıştır simitçi tepsisi hem  pratik hem kullanışlı her yere taşınıyor ve veranda ya da çok güzel yakışıyor.



Peçete Tekniği çok sevdiğim günlük kullandığım tepsi,hediye için de çok uygun.


Hadi hanımlar sizi kahve ye davet ediyorum:)


Örümcek Çatlatma Tekniği üzerine peçete,üzüm salkım deseni uygulanmıştır.
Üzüm taneleri Mozaik Tekniği (özel mozaik sıvı)ile çalıştım size anlatmıştım.








Eskitme örümcek çatlatması


12 yorum:

  1. kahvenin yanında kek varsa gelirim :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de çok güzel ne kadar emek sarfetmişsiniz ve çok zevkli olmuş... ellerinize sağlık. :) Simitçi tepsisi ne kadar kullanışlı, hem tepsi hem sehpa. :) Afife hanım bir fincan kahve de ben alabilirmiyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim elimden geldiği kadar yaptıklarımla paylaşmaya çalışıyorum sevdiğinize sevindim .saadet hanım kahvemi alıp size geliyorum sizde kahvenin yanına da ha çok lezzetli yiyeçekler var gelip gelip bakıyorum ellerinize sağlık..Her zaman çaya kahveye beklerim sevgilerimle.

      Sil
  3. Tepsiler süper.Simitçi tepsisi çok hoşuma gitti :)Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim seve seve İstanbula geldiğimde ziyaret etmek isterim bloğunuz da nefis el emeğiniz den tatmak isterim.

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Afife Hanım merhabalar uzun zamandır gelmemişim bloğunuza harika şeyler yapmışsınız ne kadar farklı teknikler var sizde sayenizde öğreniyoruz hepsi çok şık emeğinize sağlık bende bugün farklı bir çalışma paylaştım bloğumda umarım beğenirsiniz sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim faydam olduğu sa ne mutlu bana,çok merak ediyorum ve hemen sizi ziyarete geliyorum görüşürüz:)

      Sil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. one stroke sanırım adı bende bu çalışmayı bir an önce öğrenmek istiyorum. Favorilerimin arasında, sanırım biraz zamana ihtiyacım var, ellerinize sağlık bütün çalışmalar çok güzel olmuş, sevgiler

    YanıtlaSil
  9. merhaba dilekçe işler; uzun bir aradan sonra aranıza döndüm .çalışmalarımı beğenmenize sevindim teşekkür ederim.siz de bu merak varken dahada güzelini yaparsınız şimdiden size kolay gelsin sevgiler.

    YanıtlaSil