21 Mart 2014 Cuma

Eski tavam artık saat oldu .


Çok kolay bir çalışma mutfağımın  duvarını böylece süslemiş oluyor .Saat mekanizmasını her hangi bir saatçi dükkanından ala bilirsiniz.




Bu obje pirinç kağıdı olarak adlandırılıyor ,tavayı tamamen beyaz boyanır ve pirinç kağıdı üzerine kağıt tutkalla yapıştırılır boncuk boyayla arzuya göre süslenir,su bazlı vernikle tamamlanır.En sonunda ortasına delik delinir ve saat mekanizması takılır




Böylece eski tavalar eski yayvan tencereler değerlenmiş oluyor çok da iyi oluyor







Boyadığım veranda duvar süslerim.



Bu balıkların rengi solmuştu tekrar yeniden boyadım .Bugünlük bu kadar.
Sizlere sağlıklı mutlu neşe dulu bir hafta sonu geçirmenizi dilerim.



8 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok güzel saat olmuş eski tavayı en iyi şekilde değerlendirmişsiniz güle güle kullanın selamlar....:))

    YanıtlaSil
  2. o eski tava iyikide saat olmuş, hem de çok güzel olmuş, benimde evde eski kullanmadığım bir tavam var, o da en kısa zamanda saat olmak için bekliyor, ama nedense zamanın bana bir garezi mi var bilmiyorum, bir türlü vakit bulup ta yapamıyorum, zaman su gibi akıp geçiyor, inşallah bir gün zaman da bana güler. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Beğendiğinize sevindim inşallah saatinizi en kısa zamanda yaparsınız inanın çok zevkli mutfakta da çok güzel duruyor size şimdiden kolay gelsin sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. harikalar kafese de bittim.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel. Ama tavanın geri dönüşümüne bayıldım. :)

    Bende saat yapmak üzere tava ayırmıştım, beyaza boyamıştım ama devamı bir türlü gelmedi. En kısa zamanda el atmalıyım.

    Bu arada blogları izlemek için takip et butonuna bastığımda sorunla karşılaşıyorum. Bende izlemek istediğim blogları kumanda panelinden blog listeme ekleyerek takip etmeye çalışıyorum. Sizide takibe aldım.

    İyi geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür derim memnun oldum tavadan saat, çok güzel bir fikir oldu, eminim benden daha güzel olur saatiniz ayrıca sayfanızı gezdim bir harika bende sizi takip etmeye başladım.sevgiler iyi akşamlar.

      Sil
  6. merhabalar harika emeğinize sağlık bloğunuz çok güzel takibe aldım :) bende beklerim sevgilerle

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil