4 Mayıs 2013 Cumartesi

Kağıt Mozaik Tekniği



Benim en sevdiğim Çatlatma tekniği ile kağıt mozaik tekniği ile birlik de çalışmalarım .size kısaca nasıl çalıştığımı anlatayım.Mozaik kağıdının desenine uygun olarak obje akrilik boya ile birinci kat boyanır,kurumaya bırakın tekrar ikinci kat aynı renkle boyanır.En az 1saat bekletilir. Mozaik kağıtları bordür ve motifler şeklinde kesir.Obje üzerinde yapıştırılacak yerleri tespit edilir.Dekupaş tutkalı,mozaik kağıdının arkasına fırça ile sürülür.Objenin üzerine yapıştırılır.kağıt ile obje arasında kesinlikle hava kabarcığı kalmamalıdır Obje kurumaya bırakılır.Mozaik sıvısı,çizgilerin (derzlerin) üzerine gelmeyecek şekilde sadece mozaik desenlerin üzerine akıtılarak uygulanır.(Sıvıyı dik tuttuğumuzda kendiliğinden akacaktır)3 saat kurumaya bırakılır, kuruma olmadan proje yerinden oynatılmaz.Çalışma işlemi tamamen bittikten 24 saat sonra nemli bir bezle silinme özelliğine sahip olu


 Bu 2 ci mozaik tekniği kutunun ortasına uyguladım.



 
Fon görüntüsü Ahşap Damarlama Tekniği dir.
üzerine kağıt mozaik tekniğini uyguladım.




5 yorum:

  1. maaşallah Afife hanım ne güzel şeyler yapıyorsunuz öyle.elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim şule hanım beğendiğinize sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller ! Mozaik tekniğini de sizde duydum ilk defa, harika bir çalışma emeğinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel. çok temiz çalışmışsınız elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim boyamayı büyük bir aşkla yapıyorum,aynı zamanda sizi de sıkı takip ediyorum sevgilerimle :)

      Sil